15foto.jpg
Savanorė Rasa: „Vaikų linija“ tapo dalele gyvenimo, kurį stengiuosi visiems kurti laimingą. Smagu čia darbuotis, išgirsti vaiką, kuris prašo pagalbos, suprasti jį, šypsotis kartu su vaiku...“

Kampanija BE PATYČIŲ

Tai 2004 m. "Vaikų linijos" inicijuota kampanija (ankstesnis pavadinimas "Nustok tyčiotis"), kurios pagrindinis tikslas – smurto ir patyčių prevencija. Šia kampanija siekiama kurti saugesnę aplinką ne tik mokyklose ar darželiuose, bet ir suaugusių žmonių gyvenime, akcentuoti šios problemos svarbą bei šviesti visuomenę. Kampanijai sukurta interneto svetainė www.bepatyciu.lt.

 

Pagrindiniai kampanijos "BE PATYČIŲ" tikslai:

  • vykdyti edukacinę veiklą nukreiptą į mokyklų darbuotojus, mokinius bei jų tėvus;
  • informuoti visuomenę apie iniciatyvas Lietuvoje ir užsienyje, sprendžiant patyčių problemą;
  • kartu su partneriais keisti visuomenės nuostatas palankias patyčioms ir formuoti nuostatas nepalankias patyčioms (iniciatyva "Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ").

 

Kiekvienais metais kovo pabaigoje "Vaikų linija" inicijuoja "Veiksmo savaitę BE PATYČIŲ", kurios pagrindinis tikslas keisti visuomenės nuostatas iš palankių patyčioms į nepalankias patyčioms nuostatas.

 

Pagrindiniai "Veiksmo savaitės BE PATYČIŲ" uždaviniai:

  • sutelkti partnerius bendram darbui mažinant patyčias Lietuvoje;
  • keisti visuomenės požiūrį į patyčių problemą.

 

"Veiksmo savaitės" metu skirtingos organizacijos rengia įvairius seminarus ar užsiėmimus ir kitus renginius vaikams ir suaugusiems, kurių metu daug dėmesio skiriama patyčių prevencijai.

 

"Veiksmo savaitėje" gali dalyvauti bet kuri švietimo įstaiga ar įmonė, palaikanti gyvenimo be patyčių idėją. Prisidėti galima tiek organizuojant mokymus, seminarus ar kitas veiklas, orientuotas į patyčių prevenciją, tiek morališkai palaikant iniciatyvą ar prie "Veiksmo savaitės" prisidedant teikiamomis paslaugomis beikitais būdais.

 

"Vaikų linijos" ir partnerių vaidmenys "Veiksmo savaitės" metu:

  • „Vaikų linija“: inicijuoja ir koordinuoja partnerių susitikimus, apibendrina ir komunikuoja apie “Veiksmo savaitę Be patyčių”;
  • Kiti juridiniai ir fiziniai asmenys prie veiksmo savaitės gali prisdėti tokiu būdu:
    • Partneris – dažniausiai nevyriausybinės organizacijos, valstybės institucijos, verslo įmonės, kitos organizacijos "Veiksmo savaitės" metu organizuojančios įvairias veiklas, orientuotas į patyčių prevenciją bei skirtas vaikams, tėvams ar mokytojams;
    • Draugas – tai dažniausiai fiziniai asmenys, prisidedantys prie "Veiksmo savaitės" savo autoritetu;
    • Dalyvis – įvairios švietimo įstaigos, savo bendruomenėms rengiančios įvairias veiklas "Veiksmo savaitės" metu;
    • Rėmėjas – dažniausiai juridinis asmuo, prie "Veiksmo savaitės" prisidedantis paslaugomis, pavyzdžiui, informacinis partneris, arba skirdamas lėšų "Veiksmo savaitės" veikloms.

 

Daugiau informacijos

 

  • "Vaikų linijos" pranešimai spaudai:

 

"Socialinę iniciatyvą „BE PATYČIŲ“ palaikė žinomi žmonės ir Prezidentė"

"Vaikų linijos" inicijuota "Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ"

"Naujų mokslo metų užduotis tėvams – kalbėtis su vaikais apie patyčias mokykloje"

"Kas penktas paauglys Lietuvoje yra patyręs elektronines patyčias"

"Vaikų linija" tapo Europos tinklo prieš patyčias nare"

„Not Perfect“ sukurta socialinė reklama laimėjo auksą"

 

 

  • Lankstinukai apie elektronines patyčias:

 

 
 


  • "Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ" komunikacijos žiniasklaidoje analizė

 

Norite sužinoti daugiau apie kampaniją "BE PATYČIŲ", apsilankykite kampanijos tinklapyje: www.bepatyciu.lt arba tapkite kampanijos draugu facebook.com/bepatyciu.

 

 

Kviečiame tapti kampanijos "BE PATYČIŲ" finansiniais rėmėjais ar remti paslaugomis!

Dėl rėmimo galimybių susisiekite: audre@vaikulinija.lt


PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg
    • Telia_Logotipas_2017_m..jpg