diskusijos.jpgDiskusijos
Savanoris Liudas: „Iš „Vaikų linijos“ gaunu pamokas, kaip suprasti save ir kitą, kaip džiaugtis savo gyvenimu ir kitam padėti džiaugtis savuoju. Patiriu jausmą, kad darau prasmingus darbus ir kad kažkam padedu užaugti Žmogumi.“

Diskutuok su bendraamžiais

  • Jūs neprisijungęs.

Prisijunk prie diskusijų

Dar neužsiregistravęs? Registruokis čia.

Lentos informacija

Kviečiame Tave prisijungti prie "Vaikų linijos" diskusijų! Čia tu galėsi ne tik pasidalinti savo mintimis ir išgyvenimais su kitais vaikais, bet taip pat kurti Tau svarbias temas, į kurias reaguos Tavo bendraamžiai.

Norėdama(s) įsitraukti į diskusijas – užsiregistruok, susikurdamas savo prisijungimo vardą bei slaptažodį. Registruotis reikia tik pirmą kartą, vėliau galėsi prisijungti su tuo pačiu prisijungimo vardu ir slaptažodžiu. Norime atkreipti Tavo dėmesį, jog tie patys prisijungimo duomenys galioja tiek Pagalbos internetu, tiek Diskusijų skiltyje.

DĖMESIO! 

  1. "Vaikų linijos" diskusijų administratorius pasilieka teisę ištrinti nepagarbius, įžeidžiančius komentarus ir keiksmažodžius.
  2. Diskusijose neleidžiama pateikti asmeninės informacijos - telefonų numerių, elektroninio pašto adresų, gyvenamosios vietos adresų ir kt.

#1 bal. 30, 2019 02:46:57

pajebaaat
Registruotas: 2019-04-30
Įrašai: 2

AR KAM NORS TAIP BUVO?:o

Sveiki, net nežinau prie ko priskirt, bet vis sau neduodu ramybės ties vienu įvykiu kuris įvyko gal prieš mažiau nei metus. tikrai ieškojau panašių atvejų googlej, bet nieko neradau taigi, priežasties kodėl taip padariau tikrai nereikia žinot. taigi, susiradus virtuvėj random vaistų nedidelį buteliuką, tabletės buvo mažutes, na išgėriau jų visą tą mažulyti indelį, guliu guliu, lyg ir nieko, po kokio pusvalandžio prasidėjo visas įdomumas, negalėjau nusedėt vietoj, todėl laksčiau iš vieno kampo į kitą, tas jausmas buvo TRAGIŠKAS tiesiog, net nežinau kaip apsakyt daugiau, paskui ir prasidėjo tai kas mane iki šiol labaai neramina, tiesiog po biškuteli, palengva pradėjo laabai traukt žiūrėt į lubas, ar tiesiog kur nors į viršų, gal kokias 5min žiūrėjau viršun, o paskui galvoju, kodėl aš taip darau, žiūriu tiesiai, bet apačion niekaip nebeišeina, baisiausiai išsigandau, ėmiau googlint kas tai, bet absoliučiai NIEKO neradau, pasiėmus tą vaistų buteliuką paskaičiau, kad jie nuo pykinimo, ta prasme rimtai, nuo pykinimo… o aš jų visą bonkutę susiverčiau, bet palaukit… kuo toliau tuo baisiau, net tiesiai nebegalėjau pažiūrėt, tik į viršų… ir taip gal kokį 30-50min trūko. net nebežinojau ką daryt. bet paskui po lengva praėjo, viską išvėmiau ir viskas tuom baigės bet iki šiol bijau per ilgai užsižiūrėt į viršų, nes pamenu koks nemalonus jausmas buvo. jeigu kam taip buvo lauksiu istorijų iš jūsų ar šiaip patirties pasidalinimu ar paprasčiausiu patarimų.

Atsijungęs

#2 liep. 7, 2019 18:12:50

cia_ir_dabar
Registruotas: 2019-06-25
Įrašai: 7

AR KAM NORS TAIP BUVO?:o

pajebaaat
kaip matau pagal pseudonima tu labau nori pasi*ist negu patarimo.

Atsijungęs

#3 liep. 7, 2019 20:27:37

Zuokasssss
Registruotas: 2019-07-07
Įrašai: 2

AR KAM NORS TAIP BUVO?:o

Ką tu čia nusišneki?

Atsijungęs

#4 liep. 7, 2019 21:22:44

cia_ir_dabar
Registruotas: 2019-06-25
Įrašai: 7

AR KAM NORS TAIP BUVO?:o

Zuokasssss
kas nusisneka

Atsijungęs

Lentos apačia

Moderatoriaus valdymas

Powered by DjangoBB


PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg