diskusijos.jpgDiskusijos
Prezidentė Dalia Grybauskaitė: „Nacionalinė kampanija „BE PATYČIŲ” padeda apsaugoti ir išgelbėti Lietuvos vaikus. Kviečiu visus prisijungti prie šios akcijos! Juk kiekvienas atsakytas skambutis – tai išgirstas pagalbos prašymas.“

Diskutuok su bendraamžiais

  • Jūs neprisijungęs.

Prisijunk prie diskusijų

Dar neužsiregistravęs? Registruokis čia.

Lentos informacija

Kviečiame Tave prisijungti prie "Vaikų linijos" diskusijų! Čia tu galėsi ne tik pasidalinti savo mintimis ir išgyvenimais su kitais vaikais, bet taip pat kurti Tau svarbias temas, į kurias reaguos Tavo bendraamžiai.

Norėdama(s) įsitraukti į diskusijas – užsiregistruok, susikurdamas savo prisijungimo vardą bei slaptažodį. Registruotis reikia tik pirmą kartą, vėliau galėsi prisijungti su tuo pačiu prisijungimo vardu ir slaptažodžiu. Norime atkreipti Tavo dėmesį, jog tie patys prisijungimo duomenys galioja tiek Pagalbos internetu, tiek Diskusijų skiltyje.

DĖMESIO! 

  1. "Vaikų linijos" diskusijų administratorius pasilieka teisę ištrinti nepagarbius, įžeidžiančius komentarus ir keiksmažodžius.
  2. Diskusijose neleidžiama pateikti asmeninės informacijos - telefonų numerių, elektroninio pašto adresų, gyvenamosios vietos adresų ir kt.

#1 rugs. 12, 2014 13:47:05

justinak
Registruotas: 2014-09-11
Įrašai: 4

Kaip sulieknėti?

Sveiki esu 13 metų. Ūgis - 158cm. svoris - 83 kg. Mokykloje visi iš manęs tyciojasi, pravardžiuoja. Norėčiau paklausti kaip sulieknėti. Tėvai mane veda sportuoti, tačiau labai sunku, atrodo niekas nepadeda. Stengiuosi valgyti mažiau tačiau po kelių tokių dienų vėl prisivalgau ir sustorėju. Gal kažkas irgi turit tokių problemų? Ką daryti?

Atsijungęs

#2 rugs. 13, 2014 18:56:17

justinak
Registruotas: 2014-09-11
Įrašai: 4

Kaip sulieknėti?

Patarkit gi, nesunku ;(

Atsijungęs

#3 rugs. 14, 2014 08:24:44

Audrius.
Registruotas: 2013-03-07
Įrašai: 37

Kaip sulieknėti?

Pagalvok, kad kiekvienas nesuvalgytas nereikalingas kąsnis tau padeda eiti arčiau tikslo.
Tas patyčias priimk kaip kurą keistis save, bet pagrindinė patyčių priežastis ne tame, kad esi tokio sudėjimo, bet tavo požiūryje į save. Išmok iš savęs pasijuokti, kad kiti pamatytų, jog dėl to visai nekompleksuoji ir gali gyvent normalų visavertį gyvenimą. Visiškai nesureikšmink šios problemos, pagrindinė problema yra tavo požiūryje į tai, kaip į tave atsiliepia kiti. Turi parodyt, jog tau nesvarbi jų nuomonė. Nes jie erzina tave vien todėl, kad tu reaguoji į tuos erzinimus, jiems patinka tavo reakcija.

Eik savu keliu, neapleisk mokslų, gyvenk savo gyvenimą, o šunų lojimą palik šunims, juk neisi ir netildysi kiekvieno. Pažiūrėk kaip į kvailius nesuprantančius visai kito žmogaus situacijos ir tiek. Mitybos rekomendacijos tau. Prie jo pereik ne iš karto, o žingsnis po žingsnio, nes jei eisi iš karto - gali susimauti, todėl ugdyk savyje įprotį po truputį:
JEIGU LAIKYSIES - GARANTUOTAI PADĖS.
Kas svarbiausia, jeigu nori greito rezultato naturaliai:

visiškai nevalgyti cukraus ir saldikliu turincio maisto.
vengti kepto maisto, daugiau valgyti virta arba mažiau termiškai apdorotą,
nes kuo labiau apdorotas, tuo daugiau vitaminu netenkama.
Gerti 3-4 puodelius dienoj žalios arbatos, ji pagreitina medžiagų apykaita,
taip pat turi daug antioksidantu, todel imunine sistema bus stipresne.

Kad pradetu mažeti riebalu kiekis ir norint išlaikyti normalu cholesterolio kieki
(nebutu jo ir per mažai), reikia mažiau vartoti gyvulines kilmes riebalu,
patiekalu iš inkstu ir kepenu, o valgyti liesa mesa (geriausia vištiena ir
kalakutiena be odos, liesa veršiena, jautiena), liesus pieno produktus, kuo
daugiau šviežiu daržoviu ir vaisiu, žuvies (ypac tinka skumbre, tunas, lašiša, menke).

Ryte valgyti daugiau angliavandeniu, vaisiu ir daržoviu: košes, makaronai, etc.
Per pietus daugiau baltymu turincio maisto (su daržovemis geriau).
Vakare valgyti lengva maista, taip pat kaip ryte
Jeigu vakare, po 7h jausies, jog dar nori valgyti, tuomet užvalgyk nieko daugiau,
nei vaisiu ir daržoviu, nevalgyk angliavandeniu. Prieš miega tinka tik vanduo
arba itin vandeningi vaisiai, daržoves.

Apskritai sumažint suvalgomo maisto kieki, bet tik neprievartaujant saves.
_________________________________________________
Dar bendros rekomendacijos:
Nevalgyti per daug maisto vienu metu, nes kitaip jis pus organizme ir
taip ji užterš.
Nemaišyti baltymu su angliavandeniais vienu metu valgant (apskritai, geriau baltymus
ir angliavandenius vartot skirtingu metu, nes skrandis išskiria skirtingas rugštis
ju virškinimui, jos tarpusavyje “nedraugauja”, todel maistas nebuna iki galo
suvirškintas, to pasekoje organizmas nuodijasi),
jei lekštej yra tiek tu, tiek tu, visada pradek nuo lengvesnio maisto (jis
susivirškins greiciausiai ir nepus), o baik sunkiausiu.

Butinai vartok Omega 3 ir Omega 6 riebalu turincius papildus, daugiau apie
juos rasi internete.
_________________________________________________
Rekomendacijos sportuojant:
Treniruokis 65 proc. savo maksimalaus pajegumo, tada degs riebalai, o jeigu
treniruosies sparciai - degs glikogenas, kas tau nera palanku (angliavandeniu
laikymo forma).
Jeigu ateityje nori išlaikyti dailia figura, vienas svarbiausiu dalyku -
taisyklingi, butinai pilni pritupimai.

Atsijungęs

#4 lapkr. 21, 2014 01:20:45

Ievute
Registruotas: 2014-11-21
Įrašai: 1

Kaip sulieknėti?

Ka darau as tai stengiuosi sportuoti. Svarbiausiai save prisiversti ir daryti pratimus reguliariai ir nesustoti po keliu dienu, tiesiog uzsispirti ir sportuoti. As pati anksciau visai nesportavau bet viena diena pasakiau sau kad reikia kazka keist ir buvo laaabai sunku nes visiskai niekad nesportuodavau ir net mokykloj kuno kulturos beveik, niekad nedarydavau nu zodziu grizdavau is mokyklos ir prasededavau ant sofos ir po tu visu savaiciu, menesiu raumenys nusilpo. Bet kai pradejau sportuot paslaptis buvo padaryt tiek kiek atrodo neimanoma. Nusprendziau daryti pritupimus. Zodziu pirma diena pradejau nuo 50 suoliuku (apsilimui) ir 25 pritupimu raumenys kad ir nuo tiek bet kita diena skaudejo, antra diena turejau padaryti jau 50 pritupimu buvo be galo ziauriai ziauriai sunku bet iveikiau save ir kad ir su drebanciom kojom padariau trecia diena leidau pailset raumenim nes jau vos vaiksciojau ir jau ketvirta diena turejau padaryt 100 vargais negalais su pertraukom bet pavyko. Paskui pradejau daryt atsilenkimus, begiot ir t.t. Jau dabar praejo metai ir jauciuosi puikiai, turiu daugiau energijos, jauciuosi tvirtesne, ir seip pati savim dziaugiuosi, kad pasiekiau tokiu rezultatu.
Ir ka as noriu pasakyt tai bet kas gali pasiekt ko nori. Nori suplonet - sportuok tu tikrai gali, zmones bega maratonus ka ju kaulai kitokie nei tavo? ne jie tik save labiau spaude ir stume viskas ko reikia tik padaryt dvigubai nei isivaizduoji kad gali.
Nori suplonet - atsisakyk nesveiko maisto, valgyk sveikai viskas ko reikia tik iveikti save
Dar patariu ziuret visokius ikvepencius video kur kiti zmones sportuoja bet jau man jie padejo cia vienas is mane labiausiai ikvepusiu https://www.youtube.com/user/ShayLoss/featured

Atsijungęs

#5 gruod. 29, 2014 02:11:35

mergyte
Registruotas: 2014-12-29
Įrašai: 3

Kaip sulieknėti?

Labas, nereikia čia sportuoti iki uždusimo tiesiog valgyk mažesnėmis porcijomis. Nereikia tiek parintis dėl to. Gali padaryti ir rytinę mankštelę. O tuos kurie tave pravardžiuoja atsakyk pvz taip
- O! Tau nepatinka mano išvaizda tada stovėk ir lauk kol man pradės rūpėti.
Tu gali susigalvoti visokiausių tokių atsikirtinėjimų. O papraščiau pasiūsk juos ——

Atsijungęs

#6 gruod. 30, 2014 21:36:27

Gelyte
Registruotas: 2014-12-30
Įrašai: 1

Kaip sulieknėti?

Mano patarimas yra pamilk savo kūną, nesigraužk dėl to ką kiti pasakys, jei kas nors kibs prie tavęs atšauk :Gero žmogaus turi būti daug Į viską žvelk su humoru. Žinoma sumažink porcijas, sportuok, o žinai geriausias sportas yra šokiai, pašoksi pagal gerą muziką penkioliką minučių, būsi laimingesnė ir lieknesnė. Būk laiminga, džiaukis savimi ir net nepastebėsi kaip kilogramai pradės kristi, o tu jausies laimingesnė ir laimingesnė. Sėkmės, aš už tave

Atsijungęs

#7 vas. 3, 2015 10:07:29

Laimutė
Registruotas: 2015-01-22
Įrašai: 18

Kaip sulieknėti?

Pirmas patarimas : nesistengti valgyti maziau ir reciau . Stenkis valgyti sveikiau ir dazniau . Kuo reciau ir maziau valgysi tuo tavo organizmui labiau truks energijos ir reikalingu vitaminu . Valgyk sveika maista : darzoves , vaisius, uogas , grudinius produktus . Bet nepamirsk kad nera geru ir blogu produktu . Auganciam organizmui reikia ivairiu maisto produktu . Aisku teks sumazinti cukraus kieki, kavos jei geri, vartoti kuo maziau arba visai nevartoti traskuciu, mesainiu, limonadu ir pan. . Stenkis gerrti kuo daugiau vandens .
Sportuoti tikrai nepakenks . Kaip jau minejo rytine mankstele puikus variantas . Gali dar pasportuoti grizus is mokyklos . Pakilnoti svarelius jei turi, pabegioti, daryti ivairius pratimus . Vasara plaukiok . Buk aktyvi .
Dar vienas patarimas stenkis nekreipti demesio i patycias . Svarbiausia kaip pati jautiesi . Juk tu gyveni savo kune, ne jie . Neimk giliai i sirdi . Dietos nepades, nes baigusi laikytis dietos vel grisi prie senu iprociu .Geriausia derinti sveika maista ir sporta . Sekmes

Atsijungęs

#8 vas. 3, 2015 10:07:37

Laimutė
Registruotas: 2015-01-22
Įrašai: 18

Kaip sulieknėti?

Pirmas patarimas : nesistengti valgyti maziau ir reciau . Stenkis valgyti sveikiau ir dazniau . Kuo reciau ir maziau valgysi tuo tavo organizmui labiau truks energijos ir reikalingu vitaminu . Valgyk sveika maista : darzoves , vaisius, uogas , grudinius produktus . Bet nepamirsk kad nera geru ir blogu produktu . Auganciam organizmui reikia ivairiu maisto produktu . Aisku teks sumazinti cukraus kieki, kavos jei geri, vartoti kuo maziau arba visai nevartoti traskuciu, mesainiu, limonadu ir pan. . Stenkis gerrti kuo daugiau vandens .
Sportuoti tikrai nepakenks . Kaip jau minejo rytine mankstele puikus variantas . Gali dar pasportuoti grizus is mokyklos . Pakilnoti svarelius jei turi, pabegioti, daryti ivairius pratimus . Vasara plaukiok . Buk aktyvi .
Dar vienas patarimas stenkis nekreipti demesio i patycias . Svarbiausia kaip pati jautiesi . Juk tu gyveni savo kune, ne jie . Neimk giliai i sirdi . Dietos nepades, nes baigusi laikytis dietos vel grisi prie senu iprociu .Geriausia derinti sveika maista ir sporta . Sekmes

Atsijungęs

#9 vas. 4, 2015 18:45:35

abcdefghij
Registruotas: 2015-02-03
Įrašai: 2

Kaip sulieknėti?

Sveika, turiu tokia pacia problema, ir sveriu tiek pat, taip pat tyciojasi, nezinau ka daryt

Atsijungęs

#10 birž. 15, 2015 22:02:27

Enrika
Registruotas: 2014-04-23
Įrašai: 28

Kaip sulieknėti?

Sveika
Pirmiausia norint suliekneti turi atsisakyti nesveiku maisto produktu (mesainiai,cukrus,desrainiai,traskuciai,bandeles,sokoladas,limonadas…) .

Antra turi sureguliuti savo mityba . T.y valgyti pusryciu,pietus,vakariene , bei tarpuose du kart uzkasti . Uzkandziai turi buti sveiki (vaisiai,riesutai) . Svarbu kad vartotum daug vaisiu ir darzoviu, grudiniu kulturu ( makaronai, juoda duona , koses..) Valgyti stenkis kasdien tuo paciu metu .

Trecia turi gerti daug vandens . Atsisakyk gazuotu gerimu o vietoj ju gerk mineralini vandeni arba paprasta vandeni su citrina . Cukraus stenkis atsisakyti .

Ketvirta reguliariai sportuok . Bet koks sportas gerina tavo isvaizda . Plaukimas,begimas,joga,pratimai…
ATMINK ŽENK LETAI BET UZTIKRINTAI

Atsijungęs

Lentos apačia

Moderatoriaus valdymas

Powered by DjangoBB


PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg