15foto.jpg
Savanorė Neringa: „Vaikų linija“ man suteikė reikalingų žinių apie vaikus ir paauglius, čia radau būrį smagių ir įdomių bendraminčių. Mano vaikai didžiuojasi, kad jų mama yra „Vaikų linijos“ savanorė."

MŪSŲ NAUJIENOS

„Vaikų linijos“ pagalbai pokalbiais gyvai internetu – vieneri

2018-11-15 11:31:24

Lapkritį suėjo metai, kai „Vaikų linija“ teikia emocinę paramą vaikams ir paaugliams ne tik telefonu ir laiškais internetu, bet ir pokalbiais gyvai internetu („chatu“). Nuo pat pirmųjų dienų šis pagalbos būdas pelnė didelį vaikų ir paauglių susidomėjimą – norinčių pasidalinti savo išgyvenimais susirašinėjant gyvai yra daugiau nei galimybių juos išklausyti.

 

Per pirmuosius „chato“ veikimo metus įvyko 1154 pokalbiai-susirašinėjimai su paaugliais. Bendraudami raštu, paaugliai dažniausiai su konsultantais dalijosi mintimis apie savižudybę (328 pokalbiai), sudėtingais santykiais su tėvais (229 pokalbiai), nesutarimais su draugais (221 pokalbis), patiriamomis patyčiomis (131 pokalbis), komplikuotais santykiais su savo vaikinu ar mergina (118 pokalbis).

 

Chatui 1 metai (2018 11 13).jpg

 

Su vaikais ir paaugliais nuo pirmadienio iki penktadienio 18-21 val. susirašinėja jau 40 specialius mokymus baigusių „Vaikų linijos“ konsultantų Vilniuje ir Kaune. Konsultantų komanda toliau sėkmingai auga – gruodį laukia dar vieni naujų konsultantų mokymai.

 

90 proc. vaikų ir paauglių „Vaikų linijos“ pagalbą pokalbiais gyvai internetu įvertino labai gerai ir pažymėjo, kad yra patenkinti gauta emocine parama, po pokalbio jaučiasi geriau.

 

„Savanoriai labai suprantantys. visiškai nesigailiu parašius!“, „Butent del uzduodamu klausymu man pasidare geriau“, „Nes uzdave tokius klausimus apie kuriuos as net niekada negalvojau“, „As netycia atsijungiau bet as labai dekingas siam savanoriui“,  „Man nieko netruko gavau labai daug patarimu ir kaip nepasiduoti ir testi gyvenima. Po pokalbio jauciuosi daug geriau“, „Aciu. Didelis aciu“ (kalba netaisyta),  – tokie vaikų ir paauglių atsiliepimai suteikia „Vaikų linijos“ konsultantams prasmės jausmą ir sustiprina motyvaciją išklausyti daugiau sunkumus išgyvenančių vaikų.

 

„Vaikų linija“ siekia ir toliau plėtoti šį, vaikams ir paaugliams priimtiną pagalbos būdą, kad vaikams nereikėtų ilgai laukti eilėje ir jie galėtų raštu pasidalinti savo išgyvenimais su budinčiais konsultantais tuo metu, kai jiems to labiausiai reikia.

Atgal

PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg
    • Telia_Logotipas_2017_m..jpg