15foto.jpg
Prezidentė Dalia Grybauskaitė: „Nacionalinė kampanija „BE PATYČIŲ” padeda apsaugoti ir išgelbėti Lietuvos vaikus. Kviečiu visus prisijungti prie šios akcijos! Juk kiekvienas atsakytas skambutis – tai išgirstas pagalbos prašymas.“

MŪSŲ NAUJIENOS

„Vaikų linijos“ 2018 metų veiklos ataskaita: didėja galimybės išklausyti vaikus jiems priimtiniausiais būdais

2019-07-23 10:24:50

2018 m. „Vaikų linija“ atsiliepė į daugiau nei 160 tūkstančių vaikų skambučių telefonu, atsakė į daugiau nei tūkstantį laiškų internetu, budintys konsultantai beveik 1300 kartų bendravo su paaugliais pokalbiais gyvai internetu. Praėjusiais metais toliau didėjo „Vaikų linijos“ galimybės išklausyti vaikus telefonu – atsiliepta į 3 iš 4 skambučių (palyginimui – 2017 m. „Vaikų linija“ galėjo atsiliepti į 1 iš 2 skambučių, o 2016 m. – į 1 iš 4). Atsižvelgiant į poreikį pasidalinti sunkumais pokalbiais gyvai internetu, pailgintas šio paramos būdo darbo laikas.

 

Skambindami telefonu, vaikai ir paaugliai dažniausiai minėjo sunkumus, kylančius, bendraujant su tėvais, draugais, pasakojo apie patiriamas patyčias, dalijosi sunkiais jausmais (baime, nerimu, depresiškumu, vienišumu), juos neramino klausimai, susiję su brendimu, lytiškumu, jie išgyveno dėl patiriamos fizinės prievartos, mokyklinių ar su užimtumu susijusių sunkumų. Tuo tarpu rašydami laiškus ar susirašinėdami pokalbiais gyvai internetu, paaugliai drąsiau ir atviriau dalijosi mintimis apie savižudybę (pokalbiais internetu tai apskritai buvo dažniausia tema), savęs žalojimą, nelaimingą meilę.

 

2018 m. ne mažiau svarbus vaikų bei paauglių savipagalbos būdas išliko „Vaikų linijos“ svetainėje esantis diskusijų forumas. Jame diskutuodami jiems aktualiomis temomis, dalindamiesi savo sunkumais, vaikai ir paaugliai vienas kitą palaiko ir kartu ieško galimų sprendimų, o jų įrašus prižiūri ir, esant reikalui, reaguoja – budintys „Vaikų linijos“ savanoriai konsultantai. Praėjusiais metais „Vaikų linijos“ diskusijų forumas sulaukė daugiau nei 200 tūkstančių lankytojų peržiūrų, jame parašyta daugiau nei 2000 naujų įrašų.

 

„Vaikų linijos“ savanorių konsultantų komanda toliau sėkmingai didėjo – pernai emocinę paramą vaikams telefonu ir internetu teikė 334 specialius mokymus baigę savanoriai konsultantai trijuose Lietuvos miestuose. Atsiliepdami į skambučius, laiškus, bendraudami pokalbiais gyvai internetu, „Vaikų linijos“ savanoriai pernai dirbo daugiau nei 30 tūkstančių valandų.

 

2018 m. „Vaikų linija“ ne tik didino emocinės paramos teikimo galimybes vaikams bei paaugliams, bet ir įgyvendino kitus projektus, kuriais siekė keisti ydingas visuomenės nuostatas ir kvietė padėti vaikams išvengti sunkumų. 15 veiklos metus skaičiavo „Vaikų linijos“ kampanija BE PATYČIŲ: pristatyta viešinimo kampanija „Kartu mes galime sustabdyti patyčias“, devintą kartą įvyko „Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ“, pristatytos trys socialinės reklamos, sukurtos, adaptavus švedų patyčių prevencijos organizacijos „Friends“ patirtį, toliau stebėta visuomenės nuomonė apie patyčių problemos aktualumą. Kartu su partneriais vykdytas projektas „Saugesnis internetas“: „Vaikų linijos“ konsultantai teikė pagalbą vaikams, susidūrusiems su įvairiais sunkumais internete, pristatyta Lietuvai adaptuota programėlė vaikams ir paaugliams „SOS: elektroninės patyčios“. Tęstas bendradarbiavimas su „Friends“ organizacija, adaptuojant ir diegiant jų sukurtą patyčių prevencijos programą Lietuvos mokykloms.

 

Kviečiame išsamiau susipažinti su „Vaikų linijos“ 2018 metų veiklos ataskaita čia: https://issuu.com/vaikulinija/docs/vlmetinataskaita2018-issuu

 

Jei norėtumėte prisidėti ar palaikyti „Vaikų linijos“ veiklą, visą informaciją rasite čia

Atgal

PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg