Emocinės paramos savanorystė
- Nori padėti išklausyti vaikus ir paauglius?
- Ieškai prasmingos veiklos?
- Sieki naujų žinių?
- Vertini naujus įgūdžius, kurie praverčia visose gyvenimo situacijose?
Apie savanorius
Vaikų linijos emocinės paramos savanoriai konsultantai išklauso vaikus ir paauglius telefonu bei internetu priimdami juos tokius, kokie jie yra, kartu su jais ieško būdų, kaip spręsti kylančius sunkumus, skatina vaikus kalbėtis su žmonėmis, kuriais jie pasitiki, ir jeigu reikia, nukreipia pagalbos į kitas tarnybas.
Kas gali tapti Vaikų linijos savanoriu?
Bet kokios specialybės ar išsilavinimo žmogus, ne jaunesnis nei 18 metų amžiaus.
Svarbiausia turėti motyvacijos ir galimybių skirti dalį savo laiko (maždaug 10 val. per mėnesį) Vaikų linijai.
Jaunesni nei 18 m. asmenys, besimokantys mokykloje, gali pretenduoti tapti Vaikų linijos Patarėjų komandos nariu.
Visos vaikų ir paauglių konsultavimui reikalingos žinios bei įgūdžiai yra įgyjami per parengiamuosius kursus (apie 4 mėn. trukmės). Juose savanoriai teoriškai ir praktiškai išmoksta aktyvaus klausymo, situacijos analizės ir sprendimų ieškojimo, jausmų tyrinėjimo bei įsigilina į vaikams ir paaugliams kylančius sunkumus.
Sužinokite apie skirtingas savanorystės
Vaikų linijoje formas
Telefonu
Pokalbiais internetu
Kituose miestuose ar užsienyje gyvenantys žmonės gali tapti internetinių pokalbių savanoriais, teikiančiais emocinę paramą internetu.
Parengiamieji mokymai ir savanoriškas darbas vyksta nuotoliu. Svarbu turėti interneto ryšį, ramią ir privačią erdvę, kur galėtumėte budėti nieko netrukdomi ir išlaikyti pokalbių konfidencialumą, anonimiškumą.
Parengiamieji kursai
Parengiamųjų kursų metu dalyviai yra mokomi teikti emocinę paramą vaikams ir paaugliams. Praktinio pobūdžio užsiėmimus veda Vaikų linijos specialistai ir didelę konsultavimo patirtį turintys savanoriai konsultantai.
60 val. praktiniai konsultavimo kursai išsidėsto per 4–5 mėnesius – susitinkame kartą per savaitę.
Kas mokoma kursų metu?
Savanoriai įsisavina žinias specialiomis konsultavimo temomis, susijusiomis su vaikams ir paaugliams kylančiais sunkumais:
Kursų dalyviai susipažįsta su Vaikų linijos veiklos ir etikos principais, išmoksta teikti vaikams ir paaugliams emocinę paramą ne tik telefonu, bet ir internetu.