Konkursas – sugalvok komikso pabaigą!
Ačiū visiems galvojusiems, piešusiems, filmavusiems ir rašiusiems komikso pabaigos istorijas!
Sulaukėme daugiau nei 250 anketų su puikiomis idėjomis. Ui, kaip buvo sunku išrinkti pačias pačiausias! Visi darbai tikrai verti aplodismentų.
Pagrindinis prizas
Po ilgo komisijos darbo, galvos sukimo, truputėlio ginčų ir daug liūdesio, kad negalėjome prizais apdovanoti visų, skelbiame nugalėtoją – Vytautą ir jo idėją apie Draugažuvę.
Ali ir Aika nuliūdo pamatę išpieštą sieną. Jie net nespėjo nieko pasakyti, kai iš tualeto pasirodė vandens purslai. Staiga iš jo iššoko Draugažuvė. Aika ir Ali labai apsidžiaugė, nes tai buvo jų draugė, kuri pasirodydavo, kai tik prireikdavo pagalbos.
Žuvis mostelėjo uodega ir vandens purslai nuplovė bjaurų piešinį. Kaip netikėtai pasirodė, taip netikėtai Draugažuvė ir dingo. Aika ir Ali su šypsena perskaitė draugės paliktą žinutę: ‚Draugystė gali būti visokia!“. Niekas nebaisu, kai turi draugų palaikymą.
Idėjos autorius Vytautas, 11 metų.
Nominacijos
Taip pat Vaikų linijos draugų – „OMG bubble tea“ ir „Action by Apollo“ – prizai keliauja kūrybingiausiems, aiškiausiai mintis dėsčiusiems ir šauniai savo idėjas piešiant ar filmuojant perteikusiems konkurso prizininkams!
Ali ir Aika nuliūdo pamatę išpieštą sieną. Jie net nespėjo nieko pasakyti, kai iš tualeto pasirodė vandens purslai. Staiga iš jo iššoko Draugažuvė. Aika ir Ali labai apsidžiaugė, nes tai buvo jų draugė, kuri pasirodydavo, kai tik prireikdavo pagalbos. Žuvis mostelėjo uodega ir vandens purslai nuplovė bjaurų piešinį. Kaip netikėtai pasirodė, taip netikėtai Draugažuvė ir dingo. Aika ir Ali su šypsena perskaitė draugės paliktą žinutę: ‚Draugystė gali būti visokia!“. Niekas nebaisu, kai turi draugų palaikymą.
Aika nutarė pagąsdinti vieną iš tų berniukų su savo „Stand“ (Stand yra supergalia iš „JoJo's Bizarre Adventure“ manga ir anime. Stand yra tarsi žmogaus sielos personifikacija, bet turinti unikalių gebėjimų. Stand gali atrodyti įvairiai, bet dažniausiai būna žmogiškos formos. Tik Stand naudotojai gali matyti Stand, nebent tas Stand turi fizišką formą, tada visi gali matyti.) Aikos „Stand‘ pasireiškė už berniuko ir pavertė jo marškinius į gėles, nustebindamas jį.
Ali ir Alika labai nusiminė, jie pagalvojo – kodėl iš kart gėjai? „Mes gi tiesiog geriausi draugai“. Vienas iš jų pasiskundė mamai, mama paskambino mokytojai, o mokytoja pasiskundė vaikų mamoms, kad jų vaikai tyčiojasi iš kitų vaikų. Mamos pasakė, kad nesityčiotų iš kitų vaikų ir atsiprašytų. Kita dieną vaikai, kurie tyčiojosi iš jų, atsiprašė ir viskas buvo gerai.
*Atradimas – Kodėl kažkas taip nupiešė? Man... truputį liūdna. * Sprendimas kurti gėrį užuot pykus ar liūdesyje pasilikus, Ali ir Aika pasirenka kūrybą. – Bet mes visai mieli piešinyje. – O jei šitas piešinys taptų draugiškumo / gerumo / laisvės simboliu? – Paverskime jį aitvaru! Tai bus žinutė visiems, kad meilė ir draugystė nėra gėda. * Aitvarų herojai Ali ir Aika sukuria du personažus aitvarus – Laisvė ir Širdelė. Tai spalvingi paukštukai, kurie skelbia: Būk savimi. Meilė = drąsa. Skristi kartu – smagu. * Žinutės plinta, kiti paukštukai (prieš tai besijuokę) pamato aitvarus danguje ir nustemba: – Jie iš to negražaus piešinio padarė kažką tokio gražaus! – Aš irgi noriu aitvaro! *Visi pradeda kurti aitvarus su savo žinutėmis: „Nebijau būti savimi“ „Draugystė = sparnai“ „Spalvos = laisvė“ *Aitvarų šventė Pieva pilna skraidančių aitvarų. Juose – svajonės, jausmai, draugystė, spalvos. Visi juokiasi, bėgioja, dainuoja, skrenda mintimis. Ali ir Aika stovi ant kalnelio, žiūri į dangų. * Finalo žinutė Debesėlyje ar ant aitvaro uodegos parašyta: „Svajonės kyla aukštai, kai širdis atvira.“ ,,Tikri draugai skrenda kartu, nepaisant vėjo"
Emilis, 10 m.
(Kūrybiškiausi)
1. Išsitraukia Ali ir Aika flomasterį, prirašo – MEZgejai.
2 Ir sušunka Ali Aikai: „Trauk šen technologijų pamokos virbalus ir siūlus!“
3. Numezga šalikėlius .
4. Grįžę į koridorių užkabina šaipūnams šalikėlius ant kaklo, šypsodamiesi taria: „Te sušyla jūsų širdys ;)“.
Be vardo, 19 m.
1 puslapis: Kitą dieną Ali ir Aika atėjo į mokyklą… su dviem rankų darbo komiksais. Vienas – apie superherojų, kuris moka susitarti, kitas – apie blogiukus, kurie išmoko būti draugais.
2 puslapis: Jie slapta įdėjo komiksus į skriaudikų kuprines.
3 puslapis: Po pamokų vienas skriaudikas pribėgo: – „Čia jūs piešėt?.. Kietai.“
Kitas tyliai pridūrė: – „Gal norit kartu padaryt trečią dalį?“
4 puslapis: Ir taip gimė Komiksų Klubas – keistas būdas susitaikyti, bet pats tikriausias. Dabar jie piešia ne muštynes, o nuotykius – kartu.
Alanas, 19 m.
(Kūrybiškiausi)
Ali ir Aika stovi mokyklos tualete. Ant sienos užrašyta: „Ali + Aika = gėjai“. Ali tyli. Aika ištiesia ranką, paliečia užrašą – ir staiga siena sušvinta ir atsidaro kaip durys. Už sienos – keistas, švytintis pasaulis.
Ali: – „Ar mes… turėtume?“
Aika: – „Jei mus jau apibrėžia kiti – gal laikas surast, kas mes esam be jų.“
Jie pereina per portalą. Patenka į pasaulį, kuriame visi vaikšto su matomomis emocijomis: liūdesys – kaip vandens skraistė, pyktis – kaip raudonas dūmas, o meilė – kaip šviesos aitvarai.
Vienas būtybė vaikas praeina pro šalį – ant jo parašyta: „Apie mane kalba, nes bijo apie save“.
Aika tyliai: – „Vadinasi, jie tik atspindėjo savo baimes.“
Grįžę į tualetą, Ali ir Aika ant tos pačios sienos užrašo: „Jei tau baisu, ką matai mumyse – gal tiesiog dar nepažinai savęs?“
Ir palieka piešinį – du vaikų siluetai, laikantys švytintį, spalvotą aitvarą. Vienas praeivis atsistoja, pasižiūri, ir jo viduje ima švytėti mažas aitvaras.
Diana, 16 m.
(Kūrybiškiausi)
Scena 1: Po incidento tualete, kietuolis (su pleistru) sėdi vienas prie stadiono vartų. Jo rankose – seni piešiniai. Viename – jis su kitu paukščiuku (draugu), žaidžiantys krepšinį ir juokiantis. Abu su užrašu: „Mes – neišskiriami! “
*Nedidelė atsiminimo scena: matome tą buvusį draugą sakantį: „Tu esi mano geriausias draugas, tik su tavim supratau, kad draugystė atskleidžia geriausias savybes, o tikri draugai visada kartu! Ir mes neišsiskirsime NIEKADA!
Dabartis: Kietuolis žiūri į dangų. Jo akyse – liūdesys. „Nuo tada visus atstūmiau… Iš tikrųjų tiktai pavydėjau tokios draugystės, nes pats praradau draugą.“
Scena 2: Kitą dieną mokykloje visi randa naują plakatą ant sienos: spalvingas piešinys, kuriame visi skirtingi paukščiukai apkabinę vienas kitą. Parašas: „Drąsiausi – tie, kurie nebijo būti jautrūs. Netektys skaudina, bet pyktis nepadeda. Tik geri žmonės gali būti iš tikrųjų laimingi“
Scena 3: Mėlynas paukščiukas prieina prie kietuolio, kuris tyliai stovi prie plakato. Tarp jų – trumpa tyla. Tada kietuolis sušnabžda: „Aš tiesiog labai pasiilgau savo draugo… Kai jo netekau, kažkaip praradau ir save.“
Mėlynas paukščiukas švelniai: „Aš irgi esu netekęs, suprantu kaip tai sunku. Mes galime būti draugais.
Paskutinis kadras: Jie tryse sėdi ant suoliuko piešia naują komiksą apie draugystę. Fone – saulė, paukščiai, švelni atmosfera. Ant kampo – širdelė su numeriu: „Nesvarbu, kaip jautiesi – visada gali pasikalbėti: 116 111“
Prizai
Pagrindinis prizas – pagal tavo idėją dailininkė Greta Alice nupieš komikso pabaigą!
Taip pat kiekvienas kūrėjas vertas paskatinimo!
3 kūrybingiausieji gaus po didelę dėžę „OMG bubble tea” gėrimų – net 10 vnt. burbulinių arbatų kiekvienam!
Prisimink – „Normal is boring“! Tavo istorija tikrai gali būti nepaprasta.
10 vnt. „Action by Apollo“ žaidimų kuponų.
Atsiųsk gerą idėją, kaip baigiasi komiksas ir laimėk kvietimą į lazerių areną – aktyviausiems ir drąsiausiems kūrėjams!
10 vnt. „Action by Apollo“ žaidimų kuponų.
Smalsiausi konkurso dalyviai pretenduoja laimėti boulingo ir karaokės kvietimus.
Nebūtina būti tobulu piešėju ar rašytoju.
Svarbiausia – tavo idėja, tavo požiūris, tavo drąsa!
Gali:
2.
3.
Jei nori, nufilmuok trumpą video.
Komisija ir atrankos kriterijai!
Vaikų literatūros rašytojas
Iliustratorė
Turinio kūrėjas
Vaikų linijos paukšteliai
Konkurso anketą buvo galima pildyti iki 2025 m. liepos 31 dienos. Plačiau konkurso taisyklės šioje nuorodoje.
Ką vertinome konkurse?
Kūrybiškumą
Ar tavo istorija originali, empatiška, netikėta, įdomi, linksma ar labai išradinga?
Galbūt komikse tavo veikėjai išsprendė situaciją pagarbiai ir jautriai – t. y. ne pykdami, o bandydami suprasti, kodėl bendraklasiai taip pripiešė tualete? O gal Ali ir Aika rado būdą, kaip pasielgti pajuokaujant ar net superherojų būdu!
2.
Ar aiški mintis
Ar suprantama, kas įvyko tavo istorijoje? Ką veikėjai jaučia ar galvoja? Nebūtina rašyti ilgai – pabandyk su pasakojimu tilpti į 2–3 komikso langelius.
3.
Kūrybos pateikimą
Jei piešei ar filmavai – ar tai aiškiai padaryta? Ar padeda suprasti istoriją?
Kodėl tai svarbu? – Kartais vaizdas pasako daugiau nei žodžiai – net jei piešinys paprastas, jis gali būti labai iškalbingas!
Pabaigti reikėjo šį komiksą:
Sugalvok istorijos pabaigą, užpildyk formą 👇 ir įkelk savo kūrinį 🔗. Galbūt tavo idėja įkvėps ir kitus, o prizai – nudžiugins tave ir tavo draugus!