Vaikų linijos kampanija „Sunkios mintys“ laimėjo du sidabro apdovanojimus „PR Impact Awards“ konkurse: socialinės ar rėmimo kampanijos ir NVO komunikacijos kategorijose. Drauge su kūrybine agentūra „All Caps“, viešųjų ryšių agentūra „23:45“, Beata Nicholson, Lina Baubliene ir kitais partneriais džiaugiamės, kad kampanija buvo matoma ir kad tiek daug žmonių prisidėjo prie vaikų emocinės gerovės.
Pastaruoju metu Vaikų linija sulaukia daugiau vaikų kreipimųsi, pokalbių temos taip pat sudėtingėja. Kai kurios mintys ir jausmai yra per sunkūs, kad vaikai galėtų juos pakelti patys. Deja, ne visi jie šalia turi supratingų ir palaikančių suaugusiųjų, kurie gali išklausyti sunkius vaikų išgyvenimus ir suteikti paramos. Vaikų linija yra ta vieta, kur vaikai ir paaugliai gali saugiai išsipasakoti ir būti priimti tokie, kokie yra.
Kviečiame suaugusiuosius palaikyti Vaikų liniją, kad kuo daugiau vaikų būtų išgirsti, o jų patiriami sunkumai nebūtų nuvertinti. Tai nėra tik vaikiškos problemos, kurias vaikai tiesiog išaugs. Taip pat kviečiame girdėti vaikus savo aplinkoje, palaikyti juos ir stiprinti tarpusavio ryšį.
„PR Impact Awards 2024“ organizatoriai šiemet sulaukė 188 paraiškų, o į finalą pateko daugiau kaip 50 komunikacijos ir rinkodaros projektų.