Parama

  • Vaikų linijos Facebook puslapis
  • Vaikų linijos Instagram puslapis
  • Vaikų linijos Linkedin puslapis
  • Vaikų linijos Youtube kanalass
Pokalbiai internetu Vaikų linijoje
116 111 PAGALBA TELEFONU

Emocinė parama vaikams

Pagalba telefonu

Pasikalbėkime kasdien 11-23 val.

Vaikų linijos pagalbos telefonu numeris

Dažniausiai užduodami klausimai

Į skambutį atsilieps Vaikų linijos konsultantas ir ištars „Vaikų linija, klausau“ . Gali pasisveikinti ir pasidalyti tuo, kas neramina.

  • Viskas, ką papasakosi Vaikų linijos konsultantui, liks saugu ir konfidencialu – tik tarp Tavęs ir Vaikų linijos. Paskambinus Tau nebūtina prisistatyti, pasakyti savo vardo ar iš kur skambini. „Vaikų linijoje” mes nematome telefono numerio, iš kurio skambini. Apie save gali pasakoti tik tiek, kiek nori ir išlikti anonimišku. Todėl gali drąsiai pasidalinti viskuo, kas Tave neramina ar slegia, nesibaimindamas, kad apie tai sužinos kažkas iš Tavo aplinkos.
  • SVARBU! Vaikų linija gali nesilaikyti konfidencialumo principo, jeigu pokalbio metu Tavo gyvybei grėstų pavojus. Tokiu atveju Vaikų linijos konsultantas sujungtų Tavo skambutį su Bendruoju pagalbos numeriu 112, kad skubiai sulauktumei reikalingos pagalbos.
  • Vaikų linija gali nesilaikyti konfidencialumo principo sužinojus, kad planuojamas, yra įvykdytas labai sunkus nusikaltimas.

Mums svarbu Tave išgirsti ir išklausyti, todėl Vaikų linijos konsultantas padrąsins Tave pasidalinti savo rūpesčiais, išklausys ir bandys suprasti, kaip jautiesi, kas su Tavimi vyksta, stengsis padėti Tau pasijusti geriau.

Jeigu norėsi, konsultantas galės drauge su Tavimi paieškoti atsakymų į Tau rūpimus klausimus ar aptarti, kaip Tau pasielgti. Kartais vaikai, skambindami į Vaikų liniją, tikisi greito „recepto“ ir atsakymo į klausimą „ką daryti?“. Mes negalime nuspręsti už Tave, tačiau pokalbio telefonu metu KARTU SU TAVIMI ieškosime Tau priimtinų atsakymų ar sprendimo būdų.

Vaikų linijos konsultantai gali Tavo skambutį sujungti su kita tarnyba – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos „Pagalbos vaikams linija“.

Šios tarnybos specialistai padės surasti Tau reikalingus specialistus, suteiks informacijos teisiniais ar socialiniais klausimais, susijusiais su vaiko teisių apsauga. Jeigu patiri smurtą ar yra kitaip pažeidžiamos Tavo teisės ir Tu nori, kad situacija pasikeistų, „Pagalbos vaikams linijos“ specialistai apie tai galės informuoti atitinkamas tarnybas.

Svarbu žinoti, kad „Pagalbos vaikams linijos“ specialistai matys Tavo numerį, tačiau be Tavo sutikimo jo niekur neviešins ir apskritai nesiims jokių veiksmų, jeigu to nenorėsi.

Pagalba pokalbiais internetu

Jei nori pasikalbėti ir pasidalinti sunkumais – drąsiai
rašyk Vaikų linijai kasdien nuo 14 iki 23 val.

Pokalbių internetu sistemą palaiko Basechat.

Dažniausiai užduodami klausimai

  1. Palauk, kol „Vaikų linijos“ pokalbių internetu langelyje atsiras žalios spalvos mygtukas.
  2. Paspausk mygtuką /Pradėti pokalbį/.
  3. Atsakyk į keletą klausimų prieš pokalbį.
  4. Kai konsultantas bus pasiekiamas, iškart pamatysi susirašinėjimo langą.
  5. Jau gali rašyti – pasisveikink su konsultantu ir papasakok, kas Tave neramina.

Tai reiškia, kad šiuo metu „Vaikų linijos“ konsultantai užimti.

Palauk, kol konsultantas bus pasiekiamas.

Kai tik konsultantas galės bendrauti su Tavimi, pamatysi, kad dingo žinutė apie laukimą eilėje ir atsidarė pokalbių langas, kuriame jau galite susirašinėti.

Tuomet, kai atrodo, kad su konsultantu jau aptarėte tai, kas Tau svarbu.

Jei vykstant pokalbiui, norisi atsijungti, pranešk apie tai konsultantui ir paspausk mygtuką /Baigti pokalbį/.

Pasibaigus pokalbiui, atsakyk į kelis klausimus – pasidalink su mumis, kaip jautiesi, pasikalbėjęs su konsultantu.

Taip, tik atsakius į šiuos klausimus, leidžiama prisijungti prie pokalbio su konsultantu.

Tavo atsakymai mums labai svarbūs – taip norime sužinoti, kaip Tu jautiesi prieš pokalbį ir po jo, ir kaip pavyko Tau pagelbėti.

Patarimų / atsakymų

gali ieškoti ir mūsų Aktualių temų vaikams / paaugliams skyrelyje

Start Typing
116 111
Skip to content