pagalba_telefonu4.jpgPagala telefonu
Savanoris Andrius: „Vaikų linija“ – puiki galimybė realizuoti save ir prisidėti prie bendros visuotinės gerovės. Jaučiuosi lyg sugerčiau įvairius skirtingus jausmus ir iš jų gaminčiau kažką naujo – teigiamo ir pozityvaus.“

Pagalba telefonu

Jei nori pasikalbėti ir pasidalinti sunkumais – drąsiai skambink į „Vaikų liniją“ nemokamu telefono numeriu 116 111 kasdien nuo 11 iki 23 val.

 

Kas atsilieps, kai paskambinsiu į „Vaikų liniją“?

 

  • Į skambutį atsilieps „Vaikų linijos“ konsultantas ir ištars "Vaikų linija, klausau“ . Gali pasisveikinti ir pasidalinti tuo, kas neramina.

 

Ar kas nors sužinos, kad skambinau ir ką kalbėjau su „Vaikų linijos“ konsultantu? 

 

  • Viskas, ką papasakosi „Vaikų linijos“ konsultantui, liks saugu ir konfidencialu - tik tarp Tavęs ir „Vaikų linijos“. Paskambinus Tau nebūtina prisistatyti, pasakyti savo vardo ar iš kur skambini. "Vaikų linijoje" mes nematome telefono numerio, iš kurio skambini. Apie save gali pasakoti tik tiek, kiek nori ir išlikti anonimišku. Todėl gali drąsiai pasidalinti viskuo, kas Tave neramina ar slegia, nesibaimindamas, kad apie tai sužinos kažkas iš Tavo aplinkos.
  • SVARBU! „Vaikų linija“ gali nesilaikyti konfidencialumo principo, jeigu pokalbio metu Tavo gyvybei grėstų pavojus. Tokiu atveju „Vaikų linijos“ konsultantas sujungtų Tavo skambutį su Bendruoju pagalbos numeriu 112, kad skubiai sulauktumei Tau reikalingos pagalbos.   

 

Kuo galime Tau padėti?

 

  • Mums svarbu Tave išgirsti ir išklausyti, todėl „Vaikų linijos“ konsultantas padrąsins Tave pasidalinti savo rūpesčiais, išklausys ir bandys suprasti, kaip jautiesi, kas su Tavimi vyksta, stengsis padėti Tau pasijusti geriau. Jeigu norėsi, konsultantas galės drauge su Tavimi paieškoti atsakymų į Tau rūpimus klausimus ar aptarti, kaip Tau pasielgti. Kartais vaikai, skambindami į „Vaikų liniją“, tikisi greito „recepto“ ir atsakymo į klausimą „ką daryti?“. Mes negalime nuspręsti už Tave, tačiau pokalbio telefonu metu KARTU SU TAVIMI ieškosime Tau priimtinų atsakymų ar sprendimo būdų. 

 

Ar mes galime padėti, jei Tau reikalinga tęstinė pagalba Tavo aplinkoje? 

 

  • „Vaikų linijos“ konsultantai gali Tavo skambutį sujungti su kita tarnyba – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos „Pagalbos vaikams linija“. Šios tarnybos specialistai padės surasti Tau reikalingus specialistus, suteiks informacijos teisiniais ar socialiniais klausimais, susijusiais su vaiko teisių apsauga. Jeigu patiri smurtą ar yra kitaip pažeidžiamos Tavo teisės ir Tu nori, kad situacija pasikeistų, „Pagalbos vaikams linijos“ specialistai apie tai galės informuoti atitinkamas tarnybas. Svarbu žinoti, kad „Pagalbos vaikams linijos“ specialistai matys Tavo numerį, tačiau be Tavo sutikimo jo niekur neviešins ir apskritai nesiims jokių veiksmų, jeigu to nenorėsi.

 


PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg
    • Telia_Logotipas_2017_m..jpg